Livrare, retur, plată

Returnarea si inlocuirea produselor

Safimama doreste sa faca gravidele multumite si fericite cu produsele achizitionate in procent de 100%. Stim totusi ca acest lucru este greu de atins datorita felului in care se aseaza unele produse pe corpul femii insarcinate si vor exista mamici care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.

Conditiile in care le puteti returna sunt:

  1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:

  1. Completati formularul de retur – Formularul de Retur sau suna-ne la numarul de telefon de la sectiunea Contact. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
  2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat produsul sa nu sufere stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
  3. In colet adaugati – o copie a facturii
  4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre magazinul Safimama din Arad, strada Andrei Muresanu, nr 6.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

 

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in  Formularul de Retur.

 

Important:

Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul)  trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

 

  1. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Safimama (adresa: Arad, stra da A. Muresanu nr 6), email: office@safimama.ro) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur . Daca produsul primit prezinta defecte in primele 24 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Safimama. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

  1. Produse livrate gresit 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Safimama. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Safimama.

Observatii generale – Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:

Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

–   Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

–   Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.

Prin urmare:

Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.*

* Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, etc).

4. Colete refuzate de catre clienti dupa livrare !

In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, interese in valoarea de 40 Lei pentru transportul tur-retur. In caz contrar se aplica clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca prevederile  „Termeni si conditii” de pe acest site.

 

        Modalități de plată

1.Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)

  • Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
  • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
  • „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
  • Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

2. Numerar la livrare

  • Achitati contravaloare comenzii la primirea coletului.
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page